Про автора

Решетникова Ірина Вікторівна


Дата та місце народження: 08 вересня 1972 року, м. Зугрес Донецької області


Освіта:
1989 – 1994 роки -  Дрогобицький державний педагогічний інститут імені І.Франка,  денна форма, філологічний факультеті. У 1994 році отримала диплом з відзнакою спеціаліста за фахом «Учитель української мови та літератури, англійської мови».

Досвід роботи:
 - З 1994 по 1997 роки працювала вчителем української мови та літератури в Зугреській ЗОШ №17.
- З вересня 1997 року працювала за фахом у Зугреській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №9 Харцизької міської ради Донецької області.
- З 2003 року виконувала обов’язки заступника директора з НВР.
            У 2010 році пройшла курсову перепідготовку при ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», м. Київ, за категорією: директори експериментальних ЗНЗ (модель «Школа майбутнього»), виконала на відмінно випускну роботу «Особливості організації навчального процесу в «Школі майбутнього».
У 2011 році пройшла курсову перепідготовку при Донецькому обл. ІППО як учитель української мови та літератури за денною формою та як учитель англійської мови за індивідуальною формою; була атестована на підтвердження раніше присвоєної кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та присвоєння педагогічного звання «учитель-методист».
         У 2012 році стала лауреатом обласного конкурсу «Кращий працівник року» в номінації «Учитель профільної школи», захистивши творчий проект Формування метапредметних компетентностей засобами навчального предмету «Українська мова та література» як чинник реалізації завдань профільної освіти».            
            Як заступник директора з НВР опікуюсь питаннями експериментальної роботи закладу з проблеми реалізації Державної соціальної програми «Школи майбутнього» та діяльності шкільного моніторингового центру.
            Маю ряд методичних розробок, а саме:

  • Програма розвитку метапредметних компетентностей засобами навчального предмету «Українська мова та література» (затверджена методичною радою Харцизького відділу освіти, 2011 рік);
  •  Концепція розвитку Зугреської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9 – Школи Гармонії;
  •  Програма дослідно-експериментальної роботи за темою «Школа Гармонії – формування гармонійно розвиненої особистості школяра через впровадження компетентісно-орієнтованого підходу в навчально-виховний процес»;
  • Цільовий проект «Моніторинговий центр Школи Гармонії: система управління якістю освіти»;
  • Положення про компетентісно-орієнтований урок у Школі Гармонії (Дані документи пройшли наукову експертизу та затверджені науковою радою Донецького обл. ІППО (протокол № 6 від 10.12.2010 року)
  • Освітній проект «Використання елементів електронної дидактики як ефективний засіб формування  метапредметних компетентностей учнів Школи Гармонії» (ж. «Педагогічна скарбниця Донеччини», №1, 2013 р.)
         Досвід роботи був презентований під час виступів на міських та обласних семінарах, науково-практичних конференцій та на шпальтах фахових періодичних видань, зокрема:

  •  Моніторинг професійної компетентності вчителя (Сучасні проблеми якості освіти// Зб. доповідей регіональної практичної конференції ДНУ.- Донецьк, 2007);
  •  Роль учнівського самоврядування в розвитку креативних здібностей учнів (Творча особистість: формування і розвиток: Зб. наук. праць  за матеріалами регіональної конференції/ Луганськ-Донецьк. – 2008);
  •  Моніторинговий центр: система управління якістю освіти (ж. Управління освітою, видавництва «Шкільний світ». – 2010. - №7);
  • Формування позитивної «Я-концепції» учня як умова становлення життєвої компетентності особистості (ж. Управління освітою, видавництва «Шкільний світ». – 2010. - №9);
  •  Українська мова й українська національна ідея («Слово у душі, душа у слові»  Зб. матеріалів науково-практичної конференції, Донецьк, 2010);
  •  Формування і розвиток інтелектуальної еліти в умовах класно-урочної системи навчання (Програма, спрямована на розвиток академічної обдарованості школярів, - переможець міського етапу обласного конкурсу на кращу розробку програми роботи з обдарованими дітьми).
  •  Виступ на обласному семінарі з проблеми «Дієвий вплив моніторингових досліджень на якість освіти регіону», Донецьк, 2011 р.
  •  Виступ на обласному семінарі з проблеми «Шкільний моніторинговий центр як ефективний інструмент управління навчальним закладом», Донецьк, 2014 р.
         Нагороджена грамотами Харцизького міськво, Грамотою управління освіти і науки Донецької облдержадміністрації, 2009 рік, дипломом газети «Управління освітою» видавництва «Шкільний світ» як переможець конкурсу «Громадське визнання року – 2010».

Комментариев нет:

Отправить комментарий